i mjesec i sunce

subota, 19.08.2017.

Novi novi novi novi go-o-od :)

Evo, proglašavam da počinje nova sezona za mene. :))
2017/2018.
Čemu glumiti godišnji, kad ćemo početi raditi?
Duhovi su se smirili,
bolesti još imamo,
nadamo se najboljem još uvijek,
puno padamo,
puno se dižemo,
sunce sja,
i naša srca :)),
vrt se zeleni,
zadovoljna sam JAKO slikama na moru postanim sa mobitela,
dijete stalno pjeva fix you od Coldplaya (zaraza se širi)
noćas me tako svrbila glava da
sam u tri i dvadeset kosu oprala šamponom protiv ušiju,
za svaki slučaj,
pregledom bloga,
osim zadovoljstva fotkama
vidim da nisam dovršila ophodnju Zidinama,
kakva greška :-P
hodogram (koja glupa riječ)
često se čudim kako nikako ne mogu savladati č i ć
vlastiti materinji jezik zauvijek će biti neuhvatljiv san za mene,
-zato se ispričavam unaprijed i unatrag
za svaki inače/inaće (ne znam što je pravo) -
vidi se da sam bolje
iz aviona,
poslikala sam vrt,
otpakirala komp (otud post i pregled slika),
sad ću povaditi fotke pa napraviti post o vrtu
prije nego se bacim retrogradno na sličice s mora.
Ako.
Kako ste vi?
Nisam imala prilike puno obilaziti druge blogove,
vidm da se neki Patki stalno spominju,
nemam pojma što to znači,
ah nikad nisam u toku,
uvijek na drugom nivou (igrice),
onom nekom nižem,
gdje se skupljaju jagode, kapljice i listići (best finds),
u na more sam došla BEZ IČEGA ZA ČITATI,
pa sam pri prvom koraku po Puli
odmah na buvljaku ( ima li hrvatska riječ za to?)
kupila prvu i treću Castanedinu knjigu,
od prošle godine skupljam ih da ih imam u papirnatom izdanju;
sad imam 1,2,3, i 6,7, i 8.
Dobro mi ide.
:))
odoh sad, ovak bi se moglo unedogled.
Pozdrav svima, i nek nam sad padne kiša, da poslije ne mora.
:))






- 10:12 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.